Как Loreal Paris се превърна в топ бранд в света на красотата

L'Oréal е една от световните топ марки за красота. Forbes изчислява, че компанията струва приблизително 107,5 милиарда долара!

iconomist
iconomist / 13 January 2020 17:03 >
Как Loreal Paris се превърна в топ бранд в света на красотата
1. Маркетингова стратегия

Маркетинговият подход, ориентиран към клиента, е основната стратегия на марката. Точната нужда на потребителя, неговите очаквания и притеснения се определят в резултат на проведените проучвания. Всяка кампания е ясен отговор на всички въпроси на купувача.

 

YouTube се преврърща в един от основните играчи в дигиталните инвестиции, помагайки на бранда да запознае клиента отблизо с целите. Вместо да се опитва да достигне до поколението на милениълите и таргет групите чрез традиционни методи, L’Oréal Paris https://makeup.bg/brand/24165/ залага предимно на инструментите на дигиталната среда, за да увеличи продажбите, както и видимостта на марката. Два много важни продукти бяха пуснати на пазара: L’Oréal Paris Casting Créme Gloss hair color и L’Oréal Paris Pure Clay Mask.

 

Двете кампании са проектирани чрез YouTube, за да достигнат до основната целева група. Първата има цел е да се повиши осведомеността, а втората да се достигне поколението на милениълите, използвайки силата на дигиталните технологии и да докара нови потребители на новата продуктова категория. 


2. L’Oréal Makeup Genius - дава възможност на клиентите да изпробват практически продуктите

Марката създаде първото приложение за виртуален грим - Makeup Genius. То дава възможност на жените да изпробват различни видове грим в реално време, включвайки над 300 продукта от асортимента си. Потребителите биха могли също да изберат от приложенията, "Butterfly Look" или "Evening Smokey", и да изпробват външния вид на момичетата от кориците на L'Oréal Фрида Пинто, Джулиан Мур и много други!

 

Чрез даване на възможност на потребителите да изпробват практически завършена визия и различни продукти на L’Oréal Paris, те са много по-мотивирани да правят чести покупки.

 
3. Партньорство с известни личности и инфлуенсъри

 

L’Oréal поддържа дългосрочни отношения със своите промотиращи партньори и подсилва самочувствието на лоялните си клиенти. Инфлуенсърите са неизменна част от рекламната стратегия на бранда, както и известните холивудски лица, като всяко едно момиче, може да се асоциира с тях.

 

L’Oréal Paris следва онлайн тенденциите и предоставя на своята общност повече от висококачествени продукти и отлично обслужване. Те непрекъснато правят стъпки в онлайн пространството, за да отговорят на абсолютно всички нужди.

Exit
Exit >
Книги

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ